SISTA TERMINEN I GRUNDIS

Första dagen på sista terminen i grundskolan kan nu checkas av. Gick upp ovanligt tidigt och hann därför fixa mig lite extra imorse. Kändes bra att komma tillbaka lite extra fixad :-). Har gått igenom hur upplägget kommer vara under terminen och tagit de hyfsat lugnt. Fått nytt schema, bara positiva ändringar! Slutar innan 14 två gånger i veckan, så skönt! Att idag var en av dem dagarna gjorde allt lite bättre också. 
 
Ska kolla de senaste pretty little liars avsnittet, sista teen wlf som kom ut för en evighet sedan men som jag inte vågat kolla och sen även de nyaste avsnittet av Hawaii five-0 efter jag fått i mig lite mellis. Ikväll ska vi antagligen åka och kolla resa till sportlovet, men eftersom att alla vill olika vet jag inte alls hur de kommer gå med det...håller tummarna för att de blir en sväng till värmen! 
Slängkyss
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0