MONDAY AGAIN

Hejsan hoppsan!
Kände för att sova lite extra länge idag och skippade därför sminket, extremt skönt. Efter skolan gick jag & Sofie till vårdcentralen för att jag skulle till läkaren och ta blodprov. Vi pluggade en massa efter det, snackade en del och jag åt middag. Nu när hon har åkt hem, planerar jag att fortsätta med pluggandet. Vill få det mesta klart nu i början av veckan så man har lite extra tid senare. Är dock så sjukt trött att de antagligen kommer sluta med en film...
Slängkyss
 
 

Kommentarer
Postat av: Emma

Jobbigt med plugg men skönt att få sova lite extra. :)

Svar: Suuuper skönt haha! :-)
emmie kristoffersson

2015-01-26 @ 20:24:09
URL: http://oscarssonemma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0