FIRA FARFAR

Igår så bokade vi som sagt en resa och jag blev som vanligt när vi bokar övertaggad. Jobbade lite när jag kom hem på en so-uppsats men kunde inte hålla mig efter ett tag..Gick in på alla möjliga sidor och fyllde varovagnarna med kläder och saker jag vill ha inför resan..haha! År rätt så pank just nu så kommer antagligen inte köpa något av de, men det är alltid så himla kul att bara kolla runder. 
 
Skulle gått upp vid 10 idag för att få lite gjort men somnade om och drog mig till 13. Blir så himla seg av denna hemska förkylning, som blivit värre trots jag hoppat träningen och vilat. Sen har jag fortfarande lock för mitt öra efter flyget hem från London...Det är 3 veckor sedan, riktigt riktigt störigt och det ger mig även huvudvärk. Menmen jag ska till läkaren på måndag så får hoppas på att dem kan fixa det på något sätt! Nu tänkte jag hoppa i duschen och fixa lite innan vi ska iväg och fira farfar som fyller år!
Slängkyss
 
 
Jag och farfar från julafton, favorit i repris :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0