BUSY HELG

Hellu mina favs! 
Har ekat tomt på inlägg de sista dagarna men jag har inte haft en sekund över. I fredags när jag kom hem från skolan så plockade jag undan lite och fixade inför kvällen. Mötte sen upp Maja på hemköp för att köpa bär och snacks till TVD. När vi kommit hem till mig kom Wilma och vi började med mat, thaikyckling med ris. FAV. Filippa och Matilda kom precis när maten var klar så vi åt direkt, så sjukt gott. Yuuum! Snackade en stund och bara hade mysigt innan vi startade de senaste TVD som vi åt LCHF med grädde och bär till. Även det var yuuum! Efter det bara umgicks vi och spelade till sist sällskapspel innan alla gick hem och Maja sov här. 
 
Igår, Lördag. Jag och Maja låg och pratade allt för länge innan vi somande, vilket resulterade i att vi drog oss alldeles för länge imorse så det blev stress. Jag och mamma åkte in till MakeUp Store, där vi båda blev sminkade. Så himla nöjd verkligen, känner mig så speciell när jag blir sminakd där haha känns över fancy! Köpte lunch efter det och åkte sen hemåt. 
Jag, pappa och Hampus åkte mot emporia därjag letade efter ballerina och vit bikini, hittade varken eller. Hampus fick dock lagat sin mobil vilken hade hängt sig totalt. Väl hemma därifrån åkte vi direkt till kusinerna för att fira födelsedag med släktkalas. Nu redigerar jag en massa bilder så ni kan få se sminkningen på riktigt imorgon, sen blir det sussa!
Slängkyss
 
 
Una bild sålänge! 

Kommentarer
Postat av: Malin Lindgren

Låter som en härlig helg! Ser fram mot bilderna på sminkningen, säg till när dom är uppe på din blogg. :)

Kika gärna in på min blogg där du kan läsa om mycket träning, om mitt distansförhållande med min blivande soldat som bor 35 mil bort från mig, i Kil närmare bestämt, och mycket mer, kram! :)

Svar: Super kul när det händer massa! Åh av kul, hör av mig :-)
emmie kristoffersson

2015-01-25 @ 00:42:25
URL: http://malinviola.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0