BACK ON TRACK MED TRÄNINGEN

Tjena fina ni!
Fixat en ny lite roligare domän idag, så det är lite finare upp i flikfältet för er som läser på en dator. Liten notis bara.
Imorse så stod klockan på 05.01 för att mötta upp Sofie och gå en morgon-PW. Rundan gick till torna och tillbaks, vilket är 7-8 km - suuper skön start på dagen. Duschade, sminkade mig, hade extrem klädpanik, duschade, fönade och plattade håret och hann i tid till skolan. Stressigt värre då jag också tappade min vante påväg till skolan så fick gå ända hem där jag tappat den menmen..haha. 
 
Efter skolan så gick jag & Sofie hem till mig, då märkte Sofie att hon glömt sina träningskläder i skolan - så gick tillbaka. Tog bussen därifrån med Cornelia till gymmet, köttade kondition, rumpa och mage. Känns otroligt bra nu efteråt, love it! Kan på riktigt inte beskriva hur skönt det är att vara tillbaka med träningen. Nu blir det so-plugg och även lite HKK. Hemsk ledsen för makeup store inlägget men de är påväg!
Slängkyss
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0