NAGELLACK TIPS

För några veckor sedan så införskaffade jag detta lacket i fägern "Perfect nude". Det är ifrån H&M och kostade 29kr, sjukt billigt. Sen sitter det helt perfekt i över två veckor, inget flaggnade eller något. De enda flaws på mina naglar när jag bar detta lack var att min nagel växte så det blev en "utväxt", vilket inte har något med lacket att göra. Väldigt stort plus också att förpackningen är liten och perfekt i storleken då det inte torkar som alla andra i jumboförpackningar. Helt enkelt bara en massa plus, priset - hållbarheten - förpackningen. 
 
 
Mina fingrar ser lite likfärgade ut ja, men det är för att jag frös när jag tog bilden haha! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0