VATTENBLÅSOR

Sen inlägg om dagen, men bättre sent än aldrig..right?
Idag vakande jag runt 10 och åt frulle med pappa innan Emma kom hit. Vi pratade om allt möjligt, så himla skönt att prata ut om allt möjligt med varandra. Suger något extremt att hon flyttar till Kenya på söndag, fyyyy :-(. Efter hon åkte till jobbet tog jag de lite lugnt, najs najs.
 
Drog in en sväng till Lund för att hämta biljett till tåget hem från Göteborg på lördag och även fixa till mina naglar. Bröt två i Frankrike så de kändes väldigt nödvänligt. Åt när jag kom hem, tog en dusch och packade till Gbg. PLUS fick 6 vattenblåsor på mina fötter under de få timmarna jag var i lund, fyyy. 
Ska ta tåget ganska tidigt imon så ska sova nu, gonatt!
Slängkyss
 
 



Kommentarer
Postat av: Lotta Wendt

Fina naglar... men Emmie, det är aldrig nödvändigt att fixa naglarna din lilla lyxlirare 😘

Svar: hahahha puss 😘
emmie kristoffersson

2015-08-13 @ 18:50:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0