27 AUGUSTI

Tjenare!
Idag började jag 12.10, vilket är så extremt skönt. Sova ut mitt i (typ) veckan, riktigt behövligt. Hade matte som första lektion vilket är chill för vi bara repeterar och det kan jag ganska bra så det är lite roligt. Efter det hade vi idrott där vi skulle följa en karta och se om vi förstod den, också chill!! Sen slutade vi, najs. Åkte och mötte upp Maja, Cornelia och några andra på donken. Jag och Maja drog sen vidare och kollade lite i butiker innan vi tog bussen hemåt. På bussen upptäckte jag dock att jag glömt en påse inne på Cubus så fick hoppa av, ringa dem och ta mig tillbaka dit. Det var dock massa vägarbeten i stan idag så bussarna var frsenade och stod still hela tiden...Tog en massa tid.
 
När jag väl kom hem startade jag de sista avsnittet av Prison Break, herregud vad tårarna forsade...Svullen imorgon, jadå! Men men, nu ska jag hoppa in i duschen och se sova. Inte lika lyxigt schema imorgon, utan börjar lite efter 08.
Slängkyss
 

Kommentarer
Postat av: Maja

Vi började 12.15

Svar: Tack babe
emmie kristoffersson

2015-09-08 @ 13:50:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0