BACK FROM FRANCE

Heeelloj!
Eftersom att jag varit i Frankrike i 10 dagar utan internet har bloggen stått tom under dessa dagarna, men nu är jag tillbaka! Frankrike får ni ett längre inlägg om senare med en massa massa bilder, dokumenterade en hel del :-). Igår kom vi till Helsingborg vid 11, men det hade blivit ett missförstånd så pappa visste inte att vi skulle komma så tidigt. Medan vi väntade på pappa låg jag och Wilma i solen och jobbade på brännan. När vi sen lämnat av Wilma och jag kommit hem packade vi upp och åt. De var för lite folk på jobbet så jag hoppade in och umgicks lite med Maja efter de.
 
Kollade något teen wolf avsnitt innan jag la mig tidigt, såå trött!! Vakande dock flera flera gånger inatt av att jag mådde illa, RIKTIGT illa. Från att vi knappt fått mat i Frankrike till att jag åt en rejäl portion av lasagne igår blev en krock för kroppen...Nu ska jag fixa lite här hemma och kanske träffa kompisar senare då jag åker till  Göteborg på torsdag och inte kommer hem förens dagen innan skolan börjar och jag vill träffa dem innan de. 
Slängkyss
 
 

En bit av området vi bodde på & en regnbåge :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0