THIS WEEKEND

Liten sammanfattning av mig helg får det bli denna söndag. I går började jag dagen med att träffa Emma och catcha upp. Eftersom vi inte ses så ofta sitter vi oftast bara och fika medan vi pratar igenom allt mellan jord och himmel. Efter det drog jag och Maja in en spontanare till Lund, där det var helt dött. Så det fick bli en tripp till empan istället. Var hemma lite innan tio och då kom Filippa och Matilda hit och umgicks lite. MYS.
 
Idag kom Elin hit vid halv 10 och vi drog oss uppåt mot kyrkan för påskvandringen. Vi satte på ögonbindlar på konfirmanderna och gick en vandring med dem om jesus korsfästning och när han återuppstod. Utvärdering efter det och sen snabbt hem. Skulle tydligen jobba, så i racer fart cyklade vi dit. Körde frågesport och massa prat. Jag & Maja drog till gymmet nu på kvällskvisten, och tog ett spår i skogen efteråt. Nyss duschat och håller på att städa rummet!
Slängkyss
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0