SURPRISE FOR ME

Igår var det tänkt (trodde jag) att jag och Maja skulle pre-fira min födelsedag på pizza hut. Deras pizzor är ju så himla goda.
MEN när vi kommer till pizza hut så har tjejerna i klassen ( synd att Wilma inte kudne komma :-( ) fixat en överraskning till mig och sitter där. DEM SATT DÄR MED MENYER FÖR DERAS ANSIKTEN! Blev så himla förvånad men såå glad. Alla skriker grattis och jag blir så sjukt rörd haha. De har lyckats hålla detta ifrån mig i en månad, hur grymt av dem? dock lite blont av mig då det har varit öppna med de, haha. Beställde in massa pizzor, pasta och sallad. Såå gudomligt gott. Sen fick jag en glass av dem som jobbade där, tjejerna sjöng för mig och vi fick spela in en video till en anställds-facebook - så härlig haha! De andra beställde in cookie-dough efterrätter, säger bara att om ni får chansen så bestääll!
 
Log igenom hela middagen och ler fortfarande bara jag tänker på det, bästa sättet att fira min födelsedag defenitivt! Detta var iallafall det bästa någonsin, alla hade gått ihop och fixat detta + gav mig ett presentkort på empan! Kan verkligen inte uttrycka i ord hur glad jag fortfarande är över att dem fixade detta till just mig.
KÄRLEK TILL DESSA TJEJER! 
 
 
OBESKRIVLIGT LYCKLIG ÖVER DENNA ÖVERRASKNING!!!
 
 

Kommentarer
Postat av: Lotta Wendt

Det är du värd. Ses ikväll. Puss

Svar: Puss
emmie kristoffersson

2015-04-25 @ 14:32:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0