SUNNY DAY

Igår kväll åkte jag hem till Maja där jag, Filippa och Matilda fikade på kladdis (för mycket kladdkaka denna helgen) och snackade. De gick hem redan vid tio/elva tiden, medan jag stannade. Fick flashbacks och strtade high school musical både ettan och tvåan. Orkade inte cykla hem så stannade över natten. 
 
Idag åt vi frulle och gick sedan hemåt till mig. SÅÅ VARMT, riktgit härligt. Efter en stund hos mig med tal-övande och prat åt vi lunch. Kom nyss hem från jobbet där vi hade en kille från ett annat team på besök, så det var kul. Plockat undan på rummet och tänkte fixa naglarna medan jag läser biologi och sen ska äta grillat. 
Slängkyss
 

Danny i Pearl Harbor, snygg är bara förnamnet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0