STUDIEDAG

Hur härligt är det inte med studiedag??
Extra härligt när andra sitter i skolan och plågas...hehe. Anyway så gick jag som sagt upp vid 06 för att äta frulle innan jag drog till gymmet runt 07. Tog fel på busstiden så fick springa dit där Sofie fick uppehålla chaffisen haha...
På gymmet blev det ett super härligt arm-pass. Kände att jag använde tiden effektivt och kunde knappt ta upp mina armar efteråt - hatkärlek :-). På bussen hem bestämde vi oss för att dra ut på en PW, sagt & gjort. Tog en runda på 1,5h ungefär innan vi gick hem och fixade de sista på spanskan. Nyss städat massa & pluggat lite so, snart käka innan jag ska träffa Maja. 
FÖRRESTEN så gick det (tack gode gud) bra för Samba hos farbror doktor idag. Så himla skönt!!
 
Ny design är upp med! Snart kommer dock mer förändringar så vänj er inte för mycket ;-). Nya bilder i både meny och header samt ny bakgrunsfärg är iallafall fixat nu. Vad tycker ni? Jag störtgillar. 
Slängkyss
 
 
Earlier today 

Kommentarer
Postat av: Oslofru

Så kul med studiedag :)

Svar: åh ja de är de bästa! :-)
emmie kristoffersson

2015-04-07 @ 16:44:22
URL: http://www.oslofru.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0