LIVRÄDD

Gick upp lite efter åtta och duschade. Satte mig och läste igenom so:n medan jag år havregrynsgröt - yum! Samba fick dock någon sorts anfall och visste inte vart hon var så vi fick akut åka in till veterinären. Alla vi trodde att vi skulle åka hem utan henne, men nejdå! Efter några test och undersökningar så fick vi åka hem, men ska in imorgon igen för flera test då hon hade något fel på levern tydligen. 
 
Hemma igen så gjorde jag ett manus till vår redovisning i spanska på onsdag. Blev så extremt rastlös, alltså såå himla rastlös - så drog ut på en springrunda. Höll på att dö, herregud vad kondisen var dålig. Men orkade längre än jag trodde så det är alltid något. Tog några runder upp och ner för en lång trappa med, & de kommer kännas..Usch hahah! Bakade de nyttiga chokladbollarna nyss och tänkte snart sova för att orka upp på gymmet imorgon vid öppningstid. 
Slängkyss
 
 
At the vet med min bebis

Kommentarer
Postat av: Anonym

💖🐶💖

Svar: 💗💗💗
emmie kristoffersson

2015-04-06 @ 23:06:14
Postat av: Amanda Lundkvist

fin blogg! :)

Svar: Åh tack vad glad jag blir :-)
emmie kristoffersson

2015-04-07 @ 20:47:19
URL: http://mandacecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0