GENARPS ORIENTERING

Kände mig pigg och friskare när alarmet ringde idag, äääntligen! Träffade Cornelia och Sofie vid skolan och hoppade på bussen som tog oss till genarp. Idag var ju då dagen då vi skulle orientera i granbyn...Det gick faktiskt mcyket bättre än förväntat, hittade alla kontroller och blev lixom godkända. Finns inget mer att begära haha. När vi kom hem fixade jag & Sofie lunch hemma hos mig innan Maja kom hit. Vi bunkade upp med alla godsaker ur huset och startade "Mean girls".
 
Nyss pluggat lite biologi, ätit pannkakor och duschat. Sitter och kollar ikap lite avsnitt från "Ex on the beach". Ska vara helt ärlig med att jag blirlite rastlös med inga läxor, men gud va skönt det är.
Slängkyss


Hemska bilder på sista tiden, haah! Men de blir iallafall lite från dagen :-) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0