UPPE INNAN TUPPEN FÖR POWERWALK

Imorse hoppade jag på cykeln 05.30 för att trampa iväg till Sofie. Vi gick en powerwalk på morgonkvisten med ett stopp för att ta av Benitas täcke. Riktigt skönt att gå så tidigt, och herre vad det blir ljust snabbt. Kolsvart när jag gick utanför dörren och redan just när jag var framme hos Sofie. Vid 06.45 var jag hemma igen, hoppade i duschen - fixade mig och cyklade till skolan. Inget super speciellt hände utan det bara rullade på med en massa lektioner. Slutade samtidigt som Hampus så vi hade följe hem, där han och mamma direkt åkte tillbaka till skolan för utvecklingssamtal. Har lagat mat då vi bara hade en minimalisk lunch idag innan badet (vilket gjorde den ännu mindre, då vi måste ta oss dit osv) har även hunnit göra en LCHF-kladdkaka. Ska snart bita i kemin vi fick idag till imon...sjukt drygt med dagen-innan-läxor. Aja sen blir det massa film och halvsova, super trött!
 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0