SPENDERADE NATTEN I EN KYRKA

Andra saken som var "bucketlist" material (vilket jag tyckte "the colo run" var) var att jag sov i en kyrka inatt. Igår kväll träffades en massa ungdomar i kyrkan för att umgås och vissa även sova, där jag inkluderades. Var runt 30 stycken och det första vi gjorde var att duka långbord i mittgången för att sen beställa pizza. Hade sammarbetsövningar och svarade på livs frågor. När vi sen även hade ätit så hade vi an andakt och sjöng i kryptan. När vi sen gick upp därifrån (jag först..) så står det en kille i min klass med en scream-mask uppe i predikstolen...Där började de lite creepy grejerna. Senare vi två tiden då vi bäddat, de som inte skulle sova där hade gått hem, hade fixat oss och lagt oss på madrasserna och nyss somnat började nästa..Per som är vår präst hade berättat en historia så kom hans kollega och skrämde de som bodde på läktaren..Alla fick panik och grät då de inte visste vem det var och ifall de var planerat eller ej. En gick, pratade och skrattade i sömne och trillade även. Hon hade senare gått och lagt sig i predikstolen så där hittade vi henne i morse. 
 
Imorse gick vi upp vid åtta då kören skulle ha lektion i kyrkan så då packade vi ihop och gick mot egino där det var uppdukat frukost-buffé. Så himla härligt, verkligen hotellfrukost..Satt och snackade för att sen åka hem. Har bakat en LCHF och ska snart plugga då vi har fem prov inom de tre närmsta veckorna. Majoriteten är i ämnen jag är hemkst dålig på så det krävs mycket plugg..Ska även jobba emellan plugget, plus äta LCHF haha.
 
-Eftersom min mobil inte kan ta bilder längre så hittade jag denna på nätet där ni ser predikstolen och även platsen där jag sov, det vill säga precis i slutet av gången framför jesus.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0