SISTA GÅNGEN I HUSET

Vaknade upp runt nio idag hos Filippa med henne och Maja. Vi lagade frulle - äggröra, bacon och toast. Super mysigt och gott! La oss sen i sängen igen och bara kollade klipp på datorn och pratade. Så himla mysigt verkligen. Cyklade sen till mormor och morfars hus för sista gången innan de nya ägarna flyttar in och hjälpte till att fixa det sista. Min kusin som varit där hela morgonen var super sugen på godis och uttråkad, så vi tog en sväng ner till affären för att handla. Efter vi varit i huset en stund till sen så cyklade jag hem, och började plugga. Har skrivit in alla prov under höstterminen (jävlar, vilken panik jag fick. Suuper många..redan nästa vecka..), läst lite läxor och ska snart återgå till läsandet. Sen duscha, fixa mig för att träffa mina AA's och åka in till lund för att se bio - Let's be cops. 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0