PLUGG PLANERING MEN ÄVEN FÖRSTA TRÄFFEN

Matilda och Maja kom hit åtta imorse och så hade mamma bakat bullar som vi åt på till frukost. 09.30 var det träff i kyrkan för att förbredda inför gudtjänsten och fikan efteråt med 2015's konfirmander. Lätt och kort gudtjänst, precis så jag tycker de ska vara. Efter hade vi fika, lekar, intervjuer och presentationer om varandra. Super mysigt att lära känna alla nya och jag ser verkligen fram emot att vara ledare. Efter konfirmanderna gått hem reflekterade vi ledare över hur det gått och vad man ska tänka på osv. När jag kom hem sen så var Lina här, KUL! Hon hjälpte mig att plugga till mitt so-provet vi har på onsdag och bara chillade. Lotta kom även, super mysigt verkligen. Dock så var jag tvungen att sticka efter bara någon timme då jag hade jobb, så Lotta skjutsade mig. Som vanligt blev det bingo, vilket dem älskar..haha. När jag suttit ner i över en timme och skulle resa mig upp och fixa det sista innan vi slutade så låste mitt knä sig. Eller något, kunde inte stödja på benet..hemskt! Tur sen så gick det över för det mesta innan jag skulle gå hem. 
 
Nu är jag hemma med Samba och ska plugga. Herregud vad jag ska plugga, fattar inte mycket av det vi ska kunna till so-provet och det är så himla mycket att hålla reda på. Eftersom provet är på onsdag tänkte jag att jag skriver hemkunskap-inlämningen som är till torsdagen på onsdag efter provet (har gjort anteckningar så ska bara få ihop en text). Och sen efter inlämningen är klar pluggar jag till fysikprovet som är på fredag. (Var utan internet en dag så har redan gjort en sammanfattning på vad vi ska kunna, så det borde räcka att träna på). Sen på fredag efter skolan ska jag starta en film. Efter det blir det kemi plugg, då det är kemi-prov på tisdagen där efter. När det är klart blir det spanska plugg till provet på fredagen och sen är det en vecka utan prov där jag ska kolla så himla mycket film det går. Haha, där fick ni en planering över mina närmsta tre veckor av plugg.
 
 

- jobbpyramid...haha 

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Hihi så fin pyramid!! :D

Svar: Hihi tackar! ;)
emmie kristoffersson

2014-09-28 @ 19:21:42
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0