PEACE MED PAPI

Vaknade med så himla mycket motivation idag till att träna, äta rätt och bara strukturera upp mitt liv lite mer nyttigt. Sen skulle jag gå upp och kunde knappt röra mig, och tapade all motivation. Har ont i exakt hela kroppen och är något så fruktansvärt stel. Har varit uppe i mormor och morfars hus för att hjälpa till att fixa det sista. Men satt mest på en stol, då kroppen totalt sa emot. Verkar inte räcka att jag är förkyld utan reumatismen måste alltid bli så himla mycket värre då också. Great. Efter flera timmar där uppe åkte pappa och jag hem, och jag somnade direkt. Heeelt slut och färdig. 
Vaknade för en stund sedan och halvtittar nu på tv. Ska snart gå och duscha ihop om att kroppen ska bli lite uppmjukad. Sen ikväll ska jag till Matilda och träffa puddingarna en stund, mina grymma tjejer. 
 
ignorea min mun och näsa där en aning..

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Peace på er ;) HIhi

Svar: fred, hihi!
emmie kristoffersson

2014-09-06 @ 18:13:12
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0