ÄNTLIGEN HITTAT EN HÖSTJACKA

Älskar fredagar och en faktor till de är att vi har sovmorgon! Så himla skönt. Speciellt idag då jag vakande helt stel och ont i kroppen. Hann mjuka upp kroppen med värme så de värsta gick bort. Gick till skolan och mötte upp Maja. Kunde inte sträcka ut mitt knä helt under dagen heller utan att jag fick så fruktansvärt ont..usch! Blir värre i kroppen när jag blir sjuk (förkyld just nu) men även när de är kallt. Vi var 19/31 i min klass idag, så himla många sjuka och några på bandy. Även ena parallellklassen var iväg. Så det blev ganska lugna lektioner, med partaj, tabbar och diskussioner.
 
Efter skolan hämtade mamma mig på skolan och vi åkte direkt till emporia. Mamma köpte glasögon och byggde på en nagel. Vi träffade Lotta och startade den tredje jakten på jacka till mig, denna gången med resultat. Fixar bilder sen på den, hehe super glad att äntligen hittat en! Vi käkade lite, shoppade och är nu påväg hem. Ska strax till Hemköp för att möta upp mina puddingar och sen gå till Filippa för att tillbringa kvällen där. MYS!!
 
 
-Denna dryck var inte alls så god som alla säger, inte min smak! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0