WALK OF SHAME

Kvällen blev super mysig med mat och bak. Farmor och farfar kom hit en sväng, vilket alltid är mysigt. Det nyaste avsnittet av The vampire diaries var grymt, så himla grymt! Efter vi sett det så startade vi filmen
"Walk of shame" som jag sjukt sjukt bra. Riktigt rolig och skön rulle, förtjänar defenitivt all bra kritik den fått. Rekommenderas starkt, verkligen! Måste bara säga att Elizabet Banks är en sån underbar skådespelare vilket absolut visas i denna film. Efter denna härliga rulle åkte Maja, Matilda och Filippa hem och vi andra bara tog det lugnt. Nu har alla stuckit och jag har fixat all disk osv, organiserat min dators mappar och försökt plugga. Men mina ögon går nästan i kors så trött jag är så nu blir det SOVA!
 
 
- Denna gula klänning sätter spår..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0