SMALL CHANGES

Som de fleta av er nog märkt har det blivit lite fler ändringar på bloggen, och fler blir de! För er som är inne på mobilen eller bara helt enkelt inte kan se ändringarna, har Sofie hjälpt mig att fixat en ny bild till headern - lite nya textsnitt och textstilar - jag har även finslippat lite inlägg. 
 
Idag var det de so provet jag tjatat om. Och det gick faktiskt helt okej, eller jag tror jag kommer bli godkänd iallafall. Efter skolan fixade jag och Sofie ändringarna jag nämnde där uppe och sedan mötte jag upp mamma på hemköp. Fixade pasta med sås och sja nu plugga. Vilket jag verkligen inte kan, kan int ekonsentrera mig då Hampus's kompisar välter källaren och skriker. Men får försöka, fysikprov på fredag ju. 
 

- soffffiestyle

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0