DAG PÅ EMPORIA MED MINA BABES

Inlägget skulle publicerats igår egentligen, men min mobil dog. 

Började med att göra en hemgjord inpackning till håret idag, med banan och avokado i....ingen höjdare om man säger så. Fick antagligen inte ut allt så de blev helt fett och äckligt efter de. Aja, nu har jag testat iallafall. Klockan 13 hade jag tid för fotvård, åh va de är skönt! Gick direkt in till Filippa efter de, då hon nästan bor granne med min fotvårdare. Vi gick sedan mot Maja där vi även träffade Matilda med, senare mot bussen där vi träffade Sofie. Bussen tog oss till Lund där vi hoppade på ett tåg till emporia. Jag och Sofie har går rundor och kollat lite kläder medan de anda skulle till claus Ohlson för att kolla laddare. Jag har fått köpt en kofta och en blus från "made in italy" och är såå nöjd! Sofie hittade massa snygga tröjor och vi träffade sedan de andra för att äta. Kollade sedan vidare lite innan vi åkte hemåt. Landade hos Maja där vi började kolla paradise med ändrade sen till en massa skräckfilmer innan de blev en romantisk film. Gick hem vid halv ett och var så sjuk trött! 

Här bestämt mig för att inte bara leva på juice under min detox, utan att även äta ett mål om dagen så jag inte svälter mig själv. Och så att jag får lite energi inför operationen. 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0