BLUES

Försov mig men kom i tid efter en massa stress. Började med en timme's matte eftersom vi inte var med på hela lektionen som varade i ytterliggare 20 minuter. Fick reda på min prov betyg och det blev ett C, vilket jag är riktigt nöjd med då jag trodde de gått mycket sämre. En i gruppen fick alla rätt, medan de flesta låg runt C. Som jag nämde innan så åkte min klass iväg idag, och dit vi åkte var - Ungdomsmottagningen. Fick en massa info och sen tillbaka till skolan för lunch och orientering. Lunchen handlades på hemköp och blev sallad med festis. Orienteringen gick inte super, då vi både kom sent och missade en men det kändes ändå bar då vi sprang. MEN det känns inte alls lika bra nu...
 
Ska plugga som vanligt, sen kanske gå en promenad med Sofie och Filippa. Men först och främst plugg, fysikprov och jag har inte riktigt koll på läget. Får se ifall jag börjar på någon av inlämningarna med, som är till söndag båda två. 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0