RENSNING AV GARDEROBER

Idag skulle vi egenltigen åkt och fiskat men i sista sekund bestämde mamma att vi inet skulle de, då det började regna. Istället började vi rensa alla vinterkläder och sen fortsatte jag med att rensa mitt egen garderob. Det behövdes verkligen kan jag säga, rensade ut en massa kläder som jag tröttnat på och inte kände att jag kommer använda mer. Super skönt verkligen, har en hatkärlek för att rensa gardeoben. Skönta att få ut de jag inte vill ha kvar, men rädd att jag kommer ångra mig. 
 
Anyways så kom Sofie sen en stund och testade lite kläder som jag gallrat ut. Vi chillade sen och lagade sen thaimat med min mamma. Så sjukt jävla gott, omgad! Alltså herregud dog matdöden. Lundberg's kom sen en sväng, och Sofie var tvungen att fixa hos sin häst. Maja, jag och Max kollade lite av "Spökhuset", det som sänds live mellan 19 idag till 07 imorgon på aftonbladet. Tyckte dock att det var lite tråkigt så stängde av de efter ett tag.
Just nu face-timare jag med Sofie medan hon kollar lite på spökhuset och jag kollar runder på datorn. Vi gjorde innan några iq-test, och herregud! 
 
Började även dagen med att göra en lite matigare juice, och den blev inte så himla god...hällde ut den!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0