MOT VAXNINGEN

Lika ont i kroppen idag som igår, usch! Drog på mig myskläder och åt frukost. Japp, har bestämt mig att jag inte ska detoxa mera pga två anledningar. För de första har jag hållit på i fem dagar nu och det räcker. För de andra har jag så pass ont i kroppen att jag tror den behöver all energi och näring den kan få. Så tog en macka med kalkon och drack lite juice till de. 
Jag och mamma ska dra till vaxningen nu, äntligen säger jag bara! Känner att de kommer göra mer ont än vanligt eftersom att jag har värk med, men ska dock bli super skönt att bli fräsch efteråt. Det som ska vaxas idag är benen, bikini, bryn och överläpp. 

Senare eftermiddag ska jag, mi familla och Maja dra till Danmark. Vi ska börja med att äta på pizzahut och sen vidare för att se min brors hockeymatch. Är super tagg då jag älskar att se matcher och de är ju extra kul att de är i ett annat land. 


- älskar bara Maja i bakgrunden ;)

Kommentarer
Postat av: Susanna Maria J

Gör det inte ont att vaxa? :D

Svar: Visst känns de men så fasligt ont gör det inte i vanliga fall när jag inte har värk sedan innan! :)
emmie kristoffersson

2014-10-31 @ 10:13:32
URL: http://oslofru.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0