FISH ´N´ CHIP WANNABE

Dagen gick sjukt långsamt men när den äntligen var slut förljde sofie med hem. Måste bara få kommentera en grejj som hände ida inn jag fortsätter inlägget. Vi fick strutar i matsalen till sprödbakadfisk, som skulle få det att kännas som "Fish 'n' chip" eller n¨got i den stilen...Vet inte ens vad jag tycker om detta..
 
Iallafall så köpte jag och Sofie sallad till mellis idag, och det var så sjukt gott. Åhh, älskar sallad från plock barer. Sen pluggade vi en del och bara chillade, hon stack alldeles nyss. Jag ska plugga lite till innan jag kanske startar en film, eller kolla lite till av paradise. Sen sova, sova, sova så jag inte är så förbaskat trött i morgon..
 
 
- Bara precis för att han är så sjukt snygg..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0