DRÖMRESEMÅL

Jag vill bara resa, resa och resa ännu mera just nu. Vill åka överallt i världen och upptäcka så mycket som möjligt, men fyra resor jag lite extra vill göra just nu är Mexico, Bali, USA och Malaysia. Blivit helt förälskad i alla fyra länderna på sistone och hade inte sagt nej åt en resa till något av dem. 
 
 
Mexico alltså. Bara se dessa bilderna, helt udnerabar ju! Tänk att snorkla och se massa sköldpaddor eller att bada och se vilda delfiner. Eller att simma med delfiner, verkligen med dem. Hur häftigt ? Och stränderna, så himla fina och vita. Har kollat ett tag på resor till mexico, och som sagt hade jag inte sagt nej till att åka dit. 
 
 
Okej, säger samma sak här - BARA KOLLA BILDERNA. Drömmen just nu är att ligga där på playan och bara ta det lugnt. En sak jag väldigt gärna vill lära mig är att surfa, och här är ju perfekt. Tänk att ha det turkosa vattnet och den kritvita starnden runt sig under en eller flera veckors tid. Ja, tack till Bali!
 
 
USA, Amerika, staterna ja vad ni nu vill kalla det. Tror de flesta vill upptäcka USA (som jag kallar de) under deras livstid. Vissa för att göra karriär, vissa för att bosätta sig där men de flesta nog för shoppingen. ALLA butiker finns verkligen i USA, och jag som älskar att shoppa finns det ju inget som passa mig bättre. Som ni ser på bilderna vill jag inte hit för att vara vid havet eller för att sola - utan för att upptäcka städerna och för att shoppa. 
 
 
Som bilderna visar vill jag både upptäcka Malaysia's städer, natur och städer. Riktigt perfelt kombinationsresa då alla delar av landet lockar lika mycket. Tänk att ena dagen vara på starnde och ta det lugnt, en annan dag vara och upptäcka naturen och sen slutligen vara inne i stora huvudstaden där man kan shoppa men även upptäcka allt den har att erbjuda.
 
Vad är ert drömresemål ? :)

Kommentarer
Postat av: Jessica

Alla de ställena vill jag ju absolut åka till! Ska i alla fall till Thailand i vinter - så någonting har jag att se fram emot i alla fall!

Svar: Men eller hur, hade inte tackat nej! Åh har varit i Thailand några gånger, du kommer inte bli besviken så himla mysigt!! :)
emmie kristoffersson

2014-11-05 @ 12:34:37
URL: http://jessicasjosten.vimedbarn.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0