VAD VILL NI SE MER AV PÅ BLOGGEN ?

Har börjat uppdatera mera nu och gör bland annat många collage.
Vad tycker ni om de? Blir det för mycket eller vill ni kanske ha fler? Isåfall med vad?
Vill ni ha mer åskitsinlägg kanske, eller lite dagens outfit. Flera korta "Just nu" inlägg, eller hellre få liet längre. Vill ni se mer inlägg om saker jag vill ha - "wanties". Fler inlägg om min sjukdom, mer efter olyckan eller bara blandade tankar om allt. Fler bilder, mindre bilder, fler enskilda bilder eller massor i collage? Det kan vara saker jag nämnt, helt nya inläggs-idéer eller andra saker ni vill ha mera av.
Alla tips är välkommna!!
KOMMENTERA ALLT NI VILL SE PÅ BLOGGEN, SÅ SKA JAG FÖRSÖKA GÖRA ER GLADA!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0