TAIZÈMÄSSA

Imorse skulle jag egentligen åkt med för att kolla Hampus match, men mådde lite dåligt så stannde hemma. När jag senare vaknade bara tog jag det lugnt framför tv:n innan papppa och Hampus kom hem. De hade köpt med sig frallor, och kakor som vi åt på. Matchen vann dem även med, 3-6! Lina kom hit och sjutsade mig till jobbet, där det var bingo. Jag och Elin gick sen snabbt och handlade sallad som vi sen åt på egino, där vi hade träff med konfirmanderna. Där vi blandannat var på en taizémässa, inspirerad av stället vi ska vara på i framkrike. Var hemma vid halv åtta och ska snart hoppa i duschen, sen plugga! 
 
 
Nuuuu, osminkad och i jobbtröja - standard

Kommentarer
Postat av: Fanny Kvist

Åhh, var i Taizé i sommras, en väldigt lärorik upplevelse :)

Svar: Åhh verkar väldigt annorlunda och lärorikt :)
emmie kristoffersson

2014-11-16 @ 22:03:43
URL: http://fannykvists.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0