SWAG, ELLER ?

Idag fick vi besök av en familjekompis och hennes son på tre månader. Så himla gullig och mysigt att de kom hit en sväng. Fikade och bara mös med den lilla, myyysig lördags förmiddag. Dem gick nyss hemåt och jag ska börja pluhha biologi främst, massa massa. Vill verkligen få bra på detta prov så jag har en chans att höjas. Senare idag ska jag jobba och förvredda allt för imorgon då det blir skola i en timme och sen till sjukhuset där jag blir inlagd.
 
Min bror frågade mig idag vad "swag" verkligen betydde, så jag googlade. Och fick upp att det ordet kom till under 60-talet för att reklamera homosexuell fester. Och stod då för "Secretly we are gay". Kanske är den sista som lär mig detta, då jag inte hade någon aning. 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0