SNART KOMMER SNÖN

Idag är det studiedag och det utnyttjade jag till max och gick upp kvart i ett...Ångrar det just nu då hela dagen blev bortkastad men det var skööönt. Började dagen med att drick lite varmchoklad medan jag skrev en inlämningsuppgift som ska vara inne på söndag om serien "Portkod 1525". Efter de åkte jag och mamma för att hämta upp Hampus som varit och fiskat. Måste bara tillägga att det hade snöat massor där han var, Romele.
Vi hittade dock inte honom och det blev lite kaos men det löste sig! Sen åkte vi hem till farmor och farfar som ska åka iväg till värmen imorgon, lyllosar!! Kom nyss hem och ska plugga så mycket som möjligt tänkte jag så att det blir mindre att göra i veckan sen. Ikväll har mamma fixat en överraskning till mig, Hampus och Pappa så är lite spänd på vad det kan vara. Gillar inte när jag inte vet vad som kommer hända..haha. 
Slängkyss


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0