ROSA BUKETT OCH BESÖK

Igår bar det av hemåt från sjukhuset och jag var så himla sliten. Som sagt reagerade jag inte super positivt på narkosen och var super trött när jag kom hem igår. Kollade filmen "Lucy" med mamma, vilken jag gillade. Fick lite besök av min morbror, ingift moster, farmor och farfar hälsade på. Kunde inte hålla mig vaken längre än till fem så då la jag mig.Sov till elva någon gång då jag skulle ta tabletter och kollade sedan ikapp svenskahollywoodfruar.
 
Gick upp idag och fixade mig, sen kom Petra hit en sväng. Fick blommor, choklad, SOLO och pepparkaksdeg(!!!). Sitter med inpackning i håret och ska plugga lite, så jag inte ligger något efter när jag kommer tillbaka till skolan på måndag. Ska vara hemma idag och imorgon för att vila upp mig lite och sen till skolan på mådag. 
 
 
- Bukett som jag fick utan Lundbergs!

Kommentarer
Postat av: Anonym

wow så fint :D

Svar: åhh älskar dem! :)
emmie kristoffersson

2014-11-06 @ 14:36:13
URL: http://melindaslife.for.me
Postat av: Christina

Åh vilken fin bukett :)

Svar: men eller hur, så himla fin! :)
emmie kristoffersson

2014-11-07 @ 17:23:36
URL: http://jinxedchrissie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0