PROCIVITAS & SPYKEN

Gjorde mitt första nationellaprov idag - teoretiskt i hemkunskap. Planerade inte super bra, så fick inte med allt jag ville men klarar nog lite mer än godkänt iallafall. Hade även en argumenterande debatt om GMO på biologin, vilket var super kul. Verkligen ett roligt sätt att lära sig saker på. 
 
Nu på kvällen har jag, mamma och Sofie varit runder på olika öppet hus. Skolan vi började på var ProCivitas, vilken verkade vara en super bra skola för att lyckas på. Dock väldigt liten, och man behövde typ starta ett råd (så som jag uppfattade det) om man ville ha någon status överhuvudtaget...Skolan vi sen gick till var spyken, och jag kände direkt att det inte riktigt var en skola för mig. Är super klyven vart jag vill söka, tvivlar både på skola och linje..Hoppas på att skuggning, och de andra öppet husen ska hjälpa mig lite.
Nu sitter jag och dricker en kopp varm choklad men ska snart hoppa i duschen. 
 
 


"Skumpa" bjöds de på inne på ProCivitas :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0