MIN STORA DAG - LONDON

Som de flesta av er nog vet så blev jag nominerad till "Min stora dag" förra året av sjukhuspersonalen jag haft efter olyckan. Min första önskan var att skriva en bok, men det var inte säkert att pengarna skulle räcka hela vägen så fick tänka om. Min andra önskan var att vara med i veckorevyn, de behövde man vara 18 år för att göra. Den tredje önskan var att hoppa fallskärm i spanien, vilket mamma sa starkt nej till. Så nu fick jag snabba mig lite med en önskan för att komma igång, och det blev en julshopping resa till London. Aldrig varit där så det sa bli extra kul! Varför det blev just Lonon är för att jag skulle åkt dit med mormor och morfar i våras som femtonårs present. Vi åker det 15:de december till den 18:de, så himla tagg. Super kul är det även att Matilda ska åka dit dagen innan haha. 
Så har ni några lonontips är det bara att skriva! :)
 
 
Big Ben och dubbeldäckisar!

Kommentarer
Postat av: Sofie

The dungeon,The shard, Harry Potter studion, Madam Tussauds

Svar: Åh tack snäckis!! :)
emmie kristoffersson

2014-11-17 @ 16:07:10
URL: http://sofiegreit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0