KATEDRALSKOLAN

Jag och Sofie var under kvällen inne på ytterliggare ett öppethus, idag blev det på Katedralskolan. Hade ganska mycket fördomar om denna skola, vilka snabbt försvann. Trivdes super bra, och vill knappt gå därifrån haha. Vi träffade på så sjukt många vi kände, minst femton pers - vilket var super kul. Att få höra vad andra tyckte osv. Jag är iallafall ännu mer klyven just nu för allt som har med gymnsieval att göra. 
 
Hade även framtidståget på skolan idag, vilket fokuserade massa på yrke och yrkesinriktade linjer. Jag är väldigt bestämd med att jag INTE ska gå en yrkeslinje, så det gav mig inte så mycket...Har absolut ingen aning om vad jag senare vill jobba med och vill därför gå ett högskoleförbredande program så att jag kan läsa vidare senare. 
 
 
Grand Hotel är så otroligt vackert, speciellt under kvällen när de är upplyst. Då jag och Sofie passerade förbi på väg till Subway.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0