+ I KANTEN

Aningen gles uppdatering idag men har inte hunnit att fixat ett morogn inläg till er. Hämtade ut del 2 av mina journaler idag efter skolan och handlade även lite. När jag kom hem satte jag Beyonce på högsta volym, bytade om till myskläder, tvättade bort sminket och satte håret i en fläta. Så oerhört skönt, åhh älskar att bara strossa runder och inte ha massa smink i huvudet eller hår som flyger överallt. Redovisningen idag gick förresten väldigt bra, min lärare var nöjd och kommenterade "Detta får du ett plus i kanten för" så det känns bra.
Ska snart plugga spanska framförallt inför provet imorgon. Om ett tag kommer Maja, Petra och Alicia hit en stund. 
Slängkyss
 

- solen går ner redan innan 16...;(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0