LOCKIGT MED LUSSEBULLSBAK

Sista dagen innan långhelg idag - då det är studiedag imorgon. Ritkigt skönt verkligen att inte ha några läxor och bara göra vad man känner för istället för att plugga. Idag hade vi dock so-prov, vilket jag hade bestämt mig för skulle vara oförbrett för min del för att se om jag skulle klara de med de kunskaper jag får av genomgångar. Ska nog inte göra om det då det verkligen inte kändes bra efteråt och jag bara satt som en frågetecken..MEN nu har jag testat de iallafall och kaaaanske ändå kan bli godkänd. 
 
Efter skolan gick jag hem till Maja där vi bakade lussebullar som blev så himla himla goda!! Åhh helt klart min favorit på julbordet. Efter det så lockade vi mitt hår så jag skulle testa hur det ungefär kommer se ut på lucia, sen lockades även Majas hår. Var hemma runt sex och har sedan dess städat mitt rum lite och spammat min snapchat med "Fifthy shades of Emmie" - bokstavligen. Nu sitter jag och kollar allt jag vill ha från London när jag åker dit nu i december, så himla mycket fint!!!
Slängkyss 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Beatrice Jakobsson - Vimmelfotograf

Vad mysigt och gott :)

Svar: åh jaa! Hoppas du haft lika mysigt! :)
emmie kristoffersson

2014-11-27 @ 20:00:47
URL: http://beattriicee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0