GYMNASIEMÄSSA

Sovmorgon, jag bara älskar dig!
Idag är vi bara halva dagen på skolan då vi sen ska åka på gymnasiemässan i Lund. Ska bli super kul och hoppas jag får svar på alla frågor jag har. Efter vi varit där med skolan, kommer mamma så ska vi gå ett varv vi med för att få ut så mycket som möjligt av det. På kvällen sedan så ska min klass ha ett disco för de yngre barnen, så det är där jag kommer tillbringa mig fredagskväll. Hadeeeee!

Glömde helt bort att skriva detta, men jag släppte mina kryckor igår. De är ju så sjukt sjukt klumpigt och jag klarar mig någotsånär utan dem så de fick bli hemma igår morgon. Bytte ut dem mot en burk alvedon istället. Gör fortfarande ont när jag går, speciellt när jag ska gå efter jag suttit men men. Trappor är även fortfarande lite kaos, men vad klagar jag för jag har iallafall ben att gå med! 


10 dagar sedan operationen och denna bild togs lite innan!

Kommentarer
Postat av: Elin

va roligt med gymnasiemässa!

Svar: super pepp! ;)
emmie kristoffersson

2014-11-14 @ 10:27:07
URL: http://niles.blogg.se
Postat av: Lotta

Duktiga fina du.... men kom ihåg... ibland får man klaga. Man lever sitt eget lilla helvete så det är helt ok att klaga och släppa ut det när det behövs. Bästa du💖

Svar: 💚💚
emmie kristoffersson

2014-11-14 @ 12:14:52
Postat av: MY VESTLUND '

finis!

Svar: åh gulle! :)
emmie kristoffersson

2014-11-14 @ 16:37:20
URL: http://WWW.MYVESTLUND.SE

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0