EXTRA FAVORIT I GARDEROBEN

Har en massa favoriter i min garderob, och dem kommer i ett annat inlägg senare. Men ett plagg som är en liten extra favorit, är denna tröja med två fåglar. Efter olyckan har det alltid varit två fåglar, duvor med mig ÖVERALLT. Vart jag än kollat när jag varit ute har det funnits två duvor tillsammans med mig. Och det har gett mig trygghet, såg denna tröjan och tyckte att den passade perfekt då det är två fåglar på den. För mig symboliserar den mormor och morfar samt trygghet, vilket är det som gör den så speciell. 
Den är från Cubus.
 
 
Har även en fågel som halsband, som ni kanske ser. 
 

Kommentarer
Postat av: iisa

snygg! Fin blog du har ^^

Svar: Åh tack tack tack! :)
emmie kristoffersson

2014-11-13 @ 15:50:40
URL: http://iisasfoto.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0