AKUPUNKTUR OCH KOPPNING

En vecka sedan operationen idag, och de går framåt! Släpper nog snart kryckorna då jag tycker de är så oerhört klumpigt och jag känner att jag får mer och mer stabilitet när jag går. 

Efter skolan hämtade mamma mig och vi åkte direkt till vårdcentralen för att lägga om mina sår efter op. Tog 35 minuter då hon som gjorde det inte hade koll på hur plåstrena fungerade och fick göra om väldigt många gånger. Men till slut satt dem på plats och vi åkte till Svedala. Henne som jag fick på akupunktur hos innan i Lund har nämligen flyttat allting dit. Körde vilse men när vi väl kom fram så fick jag akupunktur med koppning, och mamma fick massage. Så himla skönt och avslappnade! 




Kommentarer
Postat av: Elin

Fin!

Svar: Åh tack så mycket! :)
emmie kristoffersson

2014-11-11 @ 20:24:39
URL: http://niles.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0