20 FACTS ABOUT ME

- Gillar verkligen inte att prata i telefon
- Ritar alltid ett hjärta på glasdörren av duschen när jag duschat
- I'm tatanium (bokstavligen haha)
- Är så långt ifrån smidig man kan vara
- Har i princip vuxit upp på sjukhuset
- Måste ha volymen på tv eller data så den slutar på -5 eller -0
- Döljer inget men känns bara obekvämt när folk kollar igenom mina bilder på mobilen
- Älskar att resa, bäääästa!
-  Blandat ihop grapefrukt med blodapelsin hela mitt liv och därför inte gillar blodapelsin för jag trodde att de varit beskt fram tills för ett tag sedan då jag smakade vanlig blodapelsin och älskade det..
- Vill köra laser eller liknande och ta bort allt hår på hela kroppen förutom på huvudet, bryn och fransar. Har komplex över håret på kroppen
- Hatar kryp av hela min hjärta, urgh
- Tycker att en persons personlighet vägs in sjukt mycket i hur snygg personen är
- När jag var fyra år blev jag arg på min bror för att han drog mig i håret så jag tog kökssaxen och klippte av håret, mamma tog sen håret och sydde fast på en hatt som jag fick använda...HAHAH.
- Älskar att spendera pengar men älskar även att ha mycket pengar på kontot #hårtliv
- Gillar inte tacokrydda eller marsipan
- Får panik när jag tvättar håret och ett hårstrå fastnar mellan nageln och lacket...Amen hur och varför ?
- Är ibland tyst och lugn men ibland full på energi, över pratig och sprallig
- Älskar att planera och organisera saker
- Ytterst sällan pigg på morgon, oftast väldigt morgontrött...men sängen är ju så skön, varm och fluffig på morgonen. 
- Om jag får ett oväntat bra betyg på ett prov/inämning lever jag på det i veckor, haha känns ju så sjukt bra!
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Mohammedi's | Art, model & designer

fin bild

p.s tävling på bloggen, delta gärna. Du vinner ett par valfria hörlurar från den populära märket, sudio!

Svar: tack! :)
emmie kristoffersson

2014-11-08 @ 15:56:24
URL: http://mohammedis.se/
Postat av: Lilla Lii - Bloggen som blandar kultur med träning

Intressant läsning!
Tycker också att personens personlighet vägs in i hur snygg personen är.
Måste bara säga att jag tycker att du är otroligt söt, älskar headern! :D

Svar: Men eller hur, super viktigt!
Åhh va glad jag blir, TACK! :)
emmie kristoffersson

2014-11-08 @ 17:27:15
URL: http://www.LillaLii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0