VALBORG

Igår firade jag valborg lugn och mysigt hos Maja. Hela hennes familj, en till familj, Matilda och Andrea var där. Vi började med att spela lite tennis/badminton, sen knackade dörr efter kubb. De flesta var inte hemma, så det blev inget. Vi grillade korv och marshmallow. (om man kan stava marshmallow utan google, är man omänsklig..svåraste ordet helt klart) Vi käkade chips, jordgubbar, ostbågar och hade mysigt. Jag, Matilda, Linn, Andrea och Maja gick sen ner till fotbollsplanen och spelade lite boll. Sen gick vi förbi bålet påväg hem, väl hemma startade vi "Taken". Hade aldrig förut sett den, och jisses va bra! Fick gåshus och det var suuuuper. REKOMMENDERAS om ni inte redan sett det!!!
Sen åkte jag hem, kollade ett avsnitt av "One tree hill" och somnade. 
Riktigt lyckad Valborg blev det och jag hoppas att ni hade det minst lika mysigt dom jag!
(Matilda är mästare på att grilla marshmallow, blir P-E-R-F-E-K-T-A!)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0