NYVÅNGSDAGEN

Denna dagen var ingen vanlig skoldag, utan en temadag. ALLA årskurser, alltså 0-9 hade en sammarbetsdag. Var indelade i 30(?) grupper med 20-22 personer i varje. Började med lite "teambuilding" där vi gjorde flagga, pannband, hejarramsa & kom på ett namn. Supersexan blev det, (vi var grupp 6). Sen började vi med irlänskjulafton, när man snurrar med huvudet på en pinne och sen springer. Skulle snurra så många varv som år man var, blev tio innan jag tappa pinnen så yr jag blev...
Sen åt vi korv med bröd, & piggelin. Körde kasta stövel, skjuta i mål med ringar i, kasta ärtpåsar & hinderbana. 
Till slut samlades alla grupperna på gräset och såg en "cirkus", tyckte dock den var mer för lågstadiet än oss på högstadiet..
 
Dagen blev annars ritkigt kul tillslut och myyycket roligare än en vanlig onsdag, som är segaste dagen i veckan. 
Slutade även 80 minueter tidigare än vanligt, skönt.
Sprang idag, vilket resluterade till att jag har sååå ont i mina höfter just nu och kan knappt gå, men kul var det!
Det duggade lite med annars hade vi tur med vädret, såg att det började regna en del nu. Så det var perfekt tajming.
 
-Snyggaste pannbanden, ever! "Super "6" Sexan"

Kommentarer
Postat av: amelia & emma - enäggstvillingar och modeller

söt du är :)

Svar: åh tack, va glad jag blir! :)
emmie kristoffersson

2014-05-14 @ 21:38:19
URL: http://emmaochamelia.blogg.se/
Postat av: MADDISENJ.SE

hehe skönt pannband :D

Svar: Haha taack! :)
emmie kristoffersson

2014-05-15 @ 11:24:43
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0