LYSSNA PÅ KROPPEN

Efter reumatologen var jag en runda i Lund, eftersom jag sen skulle på reumatiketräff. Då jag verkligen älskar min blåa längklänning så införskaffade jag mig en likadan fast i mörkgrå idag...hehe. Åt en super go "italiensksallad" från grön o gott - sen tillbaka. På träffen sen så gjorde vi kladdkaka och kollade över allt vi gjort under alla gånger. Åt en masssa jordgubbisar, healthy! Dock var det bara jag + två andra som kom, alla andra var upptagna. Efter träffen där så skulle pappa hämta mig men hampus kompis har skadat sig så vi letade upp honom istället och pratade lite med honom. Jag själv tyckte det var super kul med besök när jag låg inne.
Nu skulle jag egentligen varit ute och gått, men min kropp strejkar. Kunde knappt resa mig upp innan och det gör bara så himla ont när jag rör mig. Så bäddar ner mig och kollade på "one tree hill! istället, efter ett litet uppehåll. 
 



Kommentarer
Postat av: Maya Lundberg

Så rätt av dig!! Vad har du för planer i sommar? :D Kram!

Svar: konfirmation för hela slanten. haha, börjar i alla fall första månaden med det sen ingen aning, blir antagligen Grekland. Själv ? :)
Kram!
emmie kristoffersson

2014-05-28 @ 08:04:59
URL: http://mayalundberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0