LUFTBALLONGIS


Så detta är några av bilderna jag tog igår när vi flög luftballong över Lund mot flyinge. Tog en massa massa mer men inlägget hade blivit super långt så valde bara ut några få. Lite utsikts bilder, förbredelser, min broder, bilder på mig, mammas picnik, luftballongs folkets champange och fika & en annan ballong (mumin). Hade en super mysig kväll och var såå nöjd. Allt var så fint, och det var det helt klart bästa kvällen att välja. Rapsen blommade, sommar värme & bara helt underbart. Vill ni veta något mer om luftballongsfygningen, är det bara att kommentera så svarar jag så gott jag kan!

Kommentarer
Postat av: anna

vilken härlig upplevelse :)

Svar: Ja, verkligen! :)
emmie kristoffersson

2014-05-18 @ 18:14:36
URL: http://byannam.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0