LEO KJOL

Matteprovet gick bajs men hann göra klart min novell på lektionen så jag inte har det som läxa. Underbart. Dock så har jag soprov på fredag som är så svårt. Allt jag trodde jag kunde kluddade till sig på lektionen idag och jag måste plugga hela helgen. Badade på idrotten och det gick toppen, inte alls som förrut men det gick toppen iallafallför jag var med och hade inte ont. 
Ska snart åka iväg på ett 4-års kalas, skulle åkt innan men fick gäster. 
Har gjort en massa tidsinställda inlägg som kommer komma upp under dessa kommande veckorna och de dagarna då jag är på Skottland. 
En liten extra grej, mitt finger har börjat rycka i sidleds...någon som vet vad det beror på ? Ser riktigt dumt ut,haha.
 
- brukar inte gilla att ha kjol, men denna...Jisses, älskar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0