LÅTER MER DRAMATISKT ÄN VAD DET ÄR

Drog mig super länge och tvekade om det verkligen var värt att gå de två lektionerna eller om jag bara skulle ligga kvar, glad över mitt beslut, då jag fick reda på matteprovs resultatet och betyget på en inlämning i engelska. Fick C på matten B på engelska texten. Super nöjd med båda, trots mina krav inför matten. 

Mamma håmatde mig sen på skolan, åkte hem duschade, pappa kom hem och vi åkte mot Ystad. Kom tre minuter innan jag hade operations tid. Dock så fick jag vänta lite, sen inkallad till preop för att byta om, ta piller och bara vänta ytterligare. Efter över en timmes vänatan blev jag hämtad, lagd på brits och in rullad i operationssalen. Fick drop och blev förbered innan läkaren kom. Fick lokalbedövning, en syrgasmask (inte sövande luft) och innan jag visste vad som hände var det över. 
Fick sen en bulle, åh var så hungrig eftersom jag fastat innan. Drog nålen och sen åkte vi hem igen.
De jag opererades för var bara en cysta, bara den lilla operationen jag valde. Kommer den tillbaka så tar jag den stora då..men började med den lilla. 
 
Nu är jag hemma och skulle egentligen åkt på en förhandsvisning av "för eller senare exploderar jag" men visste inte hur jag skulle känna när lokalbedövningen var över så gav biljetterna till två kompisar istället. Onödigt om ingen ska få gå bara för att jag inte är säker på att jag kan lixom. Så får ta och se den på premiären eller något istället. 
Maja kommer hit istället så får vi ta och sen en film eller något. Men nu är det ju LÅNGHELG!
 
 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0