KARNEVAL OCH KVÄLLSFISKE

Igår kväll så mötte jag upp Matilda, Wilma, Sofie på hemköp för att handla snacks inför kvällen. Kaosade en del innan så hade värsta outfiten & hamous nycklar. När vi sen handlat så åkte vi hem där mamma hade fixat en subway macka till mig. Tryckte i min den och sedan fixade vi jordgubbar doppade i choklad. Yummie! Filippa kom senare hit och vi kollade det senaste "the vampire diaries" avsnittet, O.M.G. Så sorgligt, grät och tyckte det var så jobbigt. Haha, iallafall så efter vi alla ventilerat våra känslor om tvd (the vampire diaries) så satt vi bara och snackade tills dem åkte hem runt 12 och jag somande. 
 
Idag var det upp ganska tidigt för att ta bussen in till Lund med Hampus, farmor & farfar. Inne i Lund sen sååt vi och kollade på lunda karnevalen, så bra. Aldirg sett den förut men det var riktigt mysigt och bra. Men helt super bar väder för karneval, sååå varmt och skönt! Gick till sjukhuset och åt glass innan vi åkte hem. Jag mötte upp Maja på stationen, gick hem krämade mina brända axlar och gick till puben. Maja & Hampus käkade och jag smakade lite, hehe. Sen tog vi en sväng in om kyrkogården för att kolla mormor & morfars grav. 
Åkte med pappa & Hampus till Malmö för att fiska horngäddda senare på kvällen. Fotade en massa fina bilder & fick nästan en fisk. Den smet. 
Hemma sen igen så fixade vi mat, åt och snackade. Maja åkte för en stund sedan & jag ska sooova. Super trött och utmattad.
 
- Lite bilder från Malmö turen idag, tog dessvärre inga på karnevalen då jag inte villa ha min kamera med. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0